Vytlačiť
1. Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu
Názov | Úloha vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-learningu a blended learningu |
---|---|
Autorské údaje | Ján Zelem |
Autor | Zelem Ján |
Zdrojový dokument | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 11. marec 2010. S. 1-5. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2949-5 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie vysokoškolské * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné * učitelia * prednášky * štúdium vysokoškolské * študenti |
Anotácia | Výhody a nevýhody "klasického" e-learningu s väzbou na blended learning. Nároky kladené na vyučujúceho v podmienkach nasadzovania prostriedkov IKT. Motivačné faktory vysokoškolského učiteľa v podmienkach e-lerningu a blended learningu. Metóda Kirkpatrickovho a Philipsovho modelu. |
Báza dát | ČLÁNKY |