Vytlačiť
1. Rôzne prístupy k vyučovaniu cudzích jazykov v histórii a v súčasnosti vo frankofónnej didaktickej literatúre
Názov | Rôzne prístupy k vyučovaniu cudzích jazykov v histórii a v súčasnosti vo frankofónnej didaktickej literatúre |
---|---|
Autorské údaje | Daniela Gondová |
Autor | Gondová Daniela EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
Zdrojový dokument | Týždeň vedy a techniky na Slovensku 2009 : II. medzinárodné vedecké sympózium doktorandov : zborník zborník vedeckých prác : 5. novembra 2009 Bratislava. S. 121-126. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. ISBN 978-80-89328-52-9 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra |
Heslá | jazyky cudzie * francúzština * vzdelávanie * didaktika * história |
Anotácia | Didaktika cudzích jazykov a premenné v modeloch didaktických koncepcií. Dejiny vyučovania cudzích jazykov podľa Germaina a ich delenie na päť veľkých období. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E10 01438-007, originál dokumentu |