Vytlačiť
1. The Impact of the Global Pandemic on the Education of University Students
Názov | The Impact of the Global Pandemic on the Education of University Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Vplyv globálnej pandémie na vzdelávanie univerzitných študentov | ||||||||
Autorské údaje | Vladimír Bolek, Anita Romanová | ||||||||
Autor | Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | EDULEARN22 : Conference Proceedings. P. 718-724 online. - Valencia : IATED Academy, 2022 ; EDULEARN22 14th International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-42484-9. ISSN 2340-1117 | ||||||||
DOI | 10.21125/edulearn.2022.0212 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0388/20 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | vzdelávanie elektronické * vzdelávanie dištančné * vzdelávanie vysokoškolské * pandémia * vysokoškoláci * študenti * zručnosti digitálne * motivácia pracovná * socializácia * zdravie duševné | ||||||||
Anotácia | Vplyv pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom na tradičné vzdelávanie. Prechod na online vzdelávanie a súvisiace požiadavky na digitálne zručnosti študentov ekonomických univerzít. Nové výzvy a oblasti digitálnych zručností študentov v oblasti vzdelávania a odbornej prípravy v kontexte pandémie a prechodu na online vzdelávanie. Výsledky výskumu realizovanom počas dvoch rokov na dvoch stupňoch štúdia (bakalársky a magisterský) s výskumnou vzorkou 763 respondentov, identifikujúc prínosy, nedostatky a problémy online vzdelávania, a aj zmeny v požiadavkách na digitálne zručnosti, a tým odhaľujúc pozitíva a nedostatky vo vzdelávaní v oblasti informačných technológií, vrátane technického zabezpečenia (internetové pripojenie), finančného zaťaženia domácností, psychického zdravia a nedostatku socializácie a motivácie. Porovnanie s prezenčným vzdelávaním. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00262-001, kópia plného textu | ||||||||
|