Vytlačiť
1. Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia
SYS | 0292097 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20240417075233.6 | |
100 | $a 20230425a2023łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia $f Natália Sadivová |
330 | $a V dnešnom rýchlom a globalizovanom svete sa záujem o štúdium cudzích jazykov neustále zvyšuje, a táto skutočnosť sa spája s hľadaním nových spôsobov, ako zdokonaliť a zmodernizovať ich výučbu tak, aby sa dosiahol čo najefektívnejší účinok. Cieľom príspevku je poukázať na rozdiely v odpovediach študentov, ktoré sú spôsobené prechodom z cvičení tzv. otvoreného typu na zatvorené, keďže každé z nich vyžaduje iný prístup v ich vyplňovaní. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0291923 $1 011 $a 1338-2845 $1 200 1 $a Didaktika $e [odborný dvojmesačník] $v Roč. 4, č. 1 (2023), s. 21-23 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer SR $d 2023 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0080391 $a myslenie kritické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0048954 $a komunikácia interkultúrna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0058590 $a kompetencie komunikačné |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0087616 $a Sadivová $b Natália $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230425 $g AACR2 |