logo Slovenská ekonomická knižnica EU v Bratislave
Slovenská ekonomická knižnica EU v Bratislave
  • Slovensky
  • English

V košíku (0)

  • Vyhľadávanie
  • Konto
  • Nastavenie
  • Pomoc
  •  Prihlásenie
  • Prejsť na obsah
  • Prejsť na menu
  • Pomoc ku klávesovým skratkám
1. produkty
SYSh0005048
LBL
  
^^^^^nx^^^22^^^^^^^^450^
005
  
20100707142843.9
100
  
$a 20030514csloy0103 ba
150
  
$a y
152
  
$a AACR2 $b MDT
250
  
$a produkty
675
  
$a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
801
  
$a SK $b BA004 $c 20030514
810
  
$a Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 690 $b V marketingovom ponímaní akákoľvek ponuka určená trhu, všetko, čo môže slúžiť na spotrebu, uspokojiť nejaké želanie alebo potrebu. Do tohto pojmu zahŕňame predmety, služby, myšlienky, osoby, miesta alebo organizácie. Produkt sa v marketingu chápe veľmi široko. Rozumie sa ním celková ponuka zákazníkovi, teda nielen podstata výrobku, ktorá je príčinou nákupu, ale tiež ostatné - abstraktné a syntetické okolnosti, ktoré kúpu produktu sprevádzajú.
980
  
$x H



logo Advanced Rapid Library
  • Mapa stránok
  • Prístupnosť
  • Súkromie
  • Modul OpenSearch
  • Napíšte nám

  Slovenská ekonomická knižnica EU v Bratislave

©1993-2019  IPAC -  Cosmotron Slovakia, s.r.o.