Vytlačiť
1. Problém slovenského školstva - sociálna segregácia
Názov | Problém slovenského školstva - sociálna segregácia |
---|---|
Autorské údaje | Mira Sojková |
Autor | Sojková Mira |
Zdrojový dokument | Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. : Hospodárske noviny sú členom svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 12, č. 236 (8. decembra 2004), s. 3. - Bratislava : Ecopress, 2004. ISSN 1335-4701 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školstvo * školy * prieskum sociologický * Slovensko * OECD * 2003 * efektívnosť vzdelávania * reformy školské * sústava výchovno-vzdelávacia * výkonnosť * učitelia * rodina * výdavky * vzdelanie |
Anotácia | Výsledky porovnávacieho prieskumu OECD o úrovni vedomostí pätnásťročných žiakov úkázali, že vedomosti slovenských detí sú priemerné. Príčiny tohoto stavu : potreba obsahovej reformy výchovno-vzdelávacieho procesu, zastaraný spôsob vyučovania, problémy s výchovou učiteľov, ekonomické ukazovatele. Sociálna segregácia na školách. Výdavky na školstvo. Výkon žiaka a výdavky na žiaka. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2004: 201-252 + 102 príl. |