Vytlačiť
1. K problematice efektivity e-learningu v prezenční a distanční formě výuky
Názov | K problematice efektivity e-learningu v prezenční a distanční formě výuky |
---|---|
Preklad názvu | On effectiveness of e-learning in present and distance form of teaching |
Autorské údaje | Ivana Šimonová |
Autor | Šimonová Ivana |
Zdrojový dokument | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 13, č. 10 (2005). - Nitra : SlovDidac, 2005 |
Slovenský učiteľ : príloha Technológie vzdelávania. Č. 10 (2005), s. 7-10. ISSN 1335-003X | |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | čeština |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | vzdelávanie elektronické * výučba vedecká * technológie informačné * technológie komunikačné * učitelia * vzdelávanie dištančné * efektívnosť |
Anotácia | Rola učiteľa v súčasnej spoločnosti, meniaca sa okrem iných vplyvov taktiež podľa požiadaviek na kľúčové kompetencie študenta a podľa stavu implementácie informačných a komunkačných technológií do edukačného procesu. Porovnanie prezenčnej a dištančnej formy výučby (prostredníctvom e-learningu). Názory študentov na efektivitu e-learningu. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2005: 1-10 + 10 príl |