Vytlačiť
1. Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ
Názov | Nedirektívna humanistická koncepcia vzdelávania a jej využitie v DPŠ |
---|---|
Preklad názvu | Nondirective humanistic conception of education and its utilization in addicional pedagogical study |
Autorské údaje | Eleonóra Černáková, Zlatica Bakošová |
Autor | Černáková Eleonóra |
Spoluautori | Bakošová Zlatica |
Zdrojový dokument | Technológia vzdelávania : vedecko-pedagogický časopis. Roč. 16, č. 9 (2008), s. 13-15. - Nitra : SlovDidac, 2008. ISSN 1335-003X |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vyučovanie * študenti * prístup nedirektívny * humanizácia vyučovania |
Anotácia | Humanizácia v školstve SR. Pri koncipovaní edukácie je potrebné si uvedomovať a rešpektovať, že vzdelávanie je procesom socializácie a sebaaktualizácie všetkých zainteresovaných. Jednou z možností humanizácie vyučovania je nedirektívny prístup v zmysle P-C-E podľa C. Rogersa. Takéto vyučovanie rozvíja celú osobnosť učiaceho sa a má vplyv aj na vzťahy v študijnej skupine. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2008: 1-10 + 10 príl. |