Vytlačiť
1. E-learning ako komunikačný prostriedok
Názov | E-learning ako komunikačný prostriedok | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Barbara Napolitano, Martin Novák, Ivan Šóš, Miroslava Vašeková | ||||||||
Autor | Napolitano Barbara EUBFNHKIV - Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená | ||||||||
Spoluautori | Novák Martin EUBFNHKIV - Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená | ||||||||
Šóš Ivan EUBFNHKIV - Katedra aplikovanej informatiky a výpočtovej techniky FNH - zrušená | |||||||||
Vašeková Miroslava EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI | |||||||||
Zdrojový dokument | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 24. marec 2009. S.. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2724-8 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Heslá | vzdelávanie elektronické * komunikácia elektronická * využitie počítačov * učitelia * študenti * internet | ||||||||
Anotácia | Osobný počítač, ako aj notebook, v posledných 10-15 rokoch významne prispeli ku zefektívneniu výchovno-vzdelávacieho procesu. Zákonitosti troch štádií pamäti - osvojenie, uchovávanie a vybavovanie. Vzťah učiteľ - študent. Príprava vyučovacej hodiny. Pozitíva používania výpočtovej techniky vo výchovno-vzdelávacom procese. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E09 00640-003, FNH - Archív EPC, originál dokumentu | ||||||||
|