Vytlačiť
1. Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda
NIMRICHTEROVÁ, Jana - LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda. In SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2, s. 139-155Ohlasy:
[1] DORČÁK, Peter - POLLÁK, František - SZABO, Stanislav. Analysis of the possibilities of improving an online reputation of public institutions. - Registrovaný: Scopus. In IDIMT 2014. interdisciplinary information management talks. IDIMT-2014. Networking societies - cooperation and conflict : 22nd interdisciplinary information management talks : Poděbrady, Sept. 10-12, 2014 [elektronický zdroj]. - Linz : Trauner Verlag, 2014. ISBN 978-3-99033-340-2, pp. 275-282., Registrované v: SCOPUS