Vytlačiť
1. Ktoré jazykové kompetencie sú nosné vo vyučovaní odborného nemeckého jazyka ? Problém štandardizácie na príklade dvoch modelov odbornej nemčiny
SYS | 0117008 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20221107084715.4 | |
100 | $a 20100823a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Ktoré jazykové kompetencie sú nosné vo vyučovaní odborného nemeckého jazyka ? Problém štandardizácie na príklade dvoch modelov odbornej nemčiny $f Marek Ľupták |
330 | $a Model kurzu Jazyk prameňov – nemčina. Model kurzu odborného jazykového vzdelávania v drevárskych, lesníckych a environmentálnych študijných programoch. Zvýšenie kvality a štandardizácia uvedených kurzov vo forme certifikácie je nevyhnutné. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0117758 $1 010 $a 978-80-225-2993-8 $1 200 1 $a Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe III $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave konaná pod záštitou Cercles : zborník príspevkov : Bratislava, 24. a 25. júna 2010 $f editori: Helena Šajgalíková, Zuzana Ondrejová, Daniela Breveníková $v S. 147-152 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2010 $1 215 $a CD-ROM [13,35 AH] |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002988 $a kurzy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské |
675 | $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0035202 $a Ľupták $b Marek $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20100823 $g AACR2 |