Vytlačiť
1. Ktoré jazykové kompetencie sú nosné vo vyučovaní odborného nemeckého jazyka ? Problém štandardizácie na príklade dvoch modelov odbornej nemčiny
Názov | Ktoré jazykové kompetencie sú nosné vo vyučovaní odborného nemeckého jazyka ? Problém štandardizácie na príklade dvoch modelov odbornej nemčiny |
---|---|
Autorské údaje | Marek Ľupták |
Autor | Ľupták Marek |
Zdrojový dokument | Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe III : medzinárodná vedecká konferencia pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave konaná pod záštitou Cercles : zborník príspevkov : Bratislava, 24. a 25. júna 2010. S. 147-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2993-8 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | jazyky cudzie * nemčina * kurzy * vzdelávanie vysokoškolské |
Anotácia | Model kurzu Jazyk prameňov – nemčina. Model kurzu odborného jazykového vzdelávania v drevárskych, lesníckych a environmentálnych študijných programoch. Zvýšenie kvality a štandardizácia uvedených kurzov vo forme certifikácie je nevyhnutné. |
Báza dát | ČLÁNKY |