Vytlačiť
1. Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
GAJDOŠ, Jozef - DZIVÁKOVÁ, Mária. Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137, 2010, roč. 6, č. 2-3, s. 4-9Ohlasy:
[2] LESAKOVA, Dagmar. Ethnocentric Behaviour in the Slovak Population: Do Slovaks Purchase Slovak Dairy Products? In EKONOMICKY CASOPIS. 2016, vol. 64, no. 8, pp. 795-807. ISSN 0013-3035., Registrované v: WOS
[3] PETROVIČOVÁ TABORECKÁ, Jana - GIBALOVÁ, Mária. Measurement of Consumer Ethnocentrism of Slovak Consumers. In International Review of Management and Marketing, Vol. 4. No. 4, 2014. Pp. 247-258. Turkey: Open Journal Systems. ISSN 2146-4405