Vytlačiť
1. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb
:BRYNKUSOVÁ, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na cenovú stratégiu firiem so zreteľom na Maslowovu hierarchiu potrieb. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 33-38. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.