Vytlačiť
1. Zefektívnenie výučby predmetu reálie
Názov | Zefektívnenie výučby predmetu reálie |
---|---|
Preklad názvu | Improvement of effectiveness teaching studies |
Autorské údaje | Ingrid Kunovská |
Autor | Kunovská Ingrid EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ |
Zdrojový dokument | Súčasné trendy vo vzdelávaní odbornej a laickej verejnosti v zdravotníckych disciplínach : zborník príspevkov : 3. medzinárodná konferencia o problematike výučby odborných predmetov, informačno-komunikačných technológií a cudzích jazykov : Trnava 27. september 2010. S. 113-115. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8082-400-6 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie celoživotné * vedomosti * národ * kultúra * jazyky cudzie * komunikácia |
Anotácia | Svojim charakterom a obsahom sa v rámci výučby cudzích jazykov reálie významne podieľajú na rozvoji cudzojazyčnej komunikatívnej kompetencie, čím umožňujú dialóg kultúr. Toto sú dôvody, prečo je nevyhnutné diskutovať o možnostiach zefektívnenia ich výučby a štúdia. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E11 00220-003, originál dokumentu |