Vytlačiť
1. Dôvody pre zavedenie e-learningovej podpory výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách
Názov | Dôvody pre zavedenie e-learningovej podpory výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách |
---|---|
Súbežný názov | The Reasons for establishing e-learning support in teaching of Merchandising on the secondary schools |
Autorské údaje | Lujza Jurkovičová, Pavol Kita |
Autor | Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená |
Spoluautori | Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF |
Zdrojový dokument | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 10. marec 2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3112-2 |
Výstup z projektu | KEGA 006EU-4/2011 E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách |
Poznámky | KEGA 006EU-4/2011 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie elektronické * školy stredné odborné * predmety učebné * tovaroznalectvo * technológie informačné * technológie komunikačné |
Anotácia | Aktuálna situácia vo výučbe predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách. Výhody e-learningového modelu vzdelávania. Ako naplánovať zavedenie e-learningu. Využitie e-learningového modelu vzdelávania v predmete Tovaroznalectvo. Výhody a prínosy e-learningového modelu vzdelávania v predmete Tovaroznalectvo. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Odkazy | (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E11 00552-010, originál dokumentu |