Vytlačiť
1. Tvorivý prístup k vzdelávaniu - kritérium úspešnosti
Názov | Tvorivý prístup k vzdelávaniu - kritérium úspešnosti : kreativita v edukácii vs. administrácia |
---|---|
Autorské údaje | Tatiana Soroková |
Autor | Soroková Tatiana |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení. Č. 7-8 (2011), s. 8-11. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2011. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školy * školstvo * študenti * učitelia * didaktika * pedagogika * predmety učebné * vyučovanie * inovácia * kvalita vzdelávania * efektívnosť vzdelávania |
Anotácia | Úroveň vzdelania na Slovensku a správa OECD. Prepojenie školy s domácim prostredím. Socio-ekonomické zázemie reprezentované profesijným statusom rodičov. Tvorivá aktivita a inovácia pomocou aktivizačných metód učiva. Príklad. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2011: 1-12 + príl. |