Vytlačiť
1. Modely hodnotenia efektivity vzdelávania
Názov | Modely hodnotenia efektivity vzdelávania |
---|---|
Súbežný názov | Models of the efficiency of education |
Autorské údaje | Oľga Škvarčeková |
Autor | Škvarčeková Oľga EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená |
Zdrojový dokument | Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 68-73. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9 |
Výstup z projektu | KEGA 006EU-4/2011 E-learningová podpora výučby predmetu Tovaroznalectvo na stredných odborných školách |
Poznámky | KEGA 006EU-4/2011 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * efektívnosť vzdelávania * kvalita vzdelávania * modely * návratnosť investícií |
Anotácia | Hodnotenie vzdelávacieho programu je komplexný proces sledovania, merania a analýzy rôznych ukazovateľov. Vo svete sa vyvinulo niekoľko prístupov k hodnoteniu efektivity vzdelávania a k nim sa vytvorili účinné nástroje a techniky. Existuje viacero modelov hodnotenia vzdelávania. Najpoužívanejším z nich je Kirkpatrickov model a model doplnený o výpočet návratnosti investícií označovaný ako Kirkpatrick/Phillipsov model. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Odkazy | (4) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E12 00501-008, originál dokumentu |