Vytlačiť
1. Význam komparácie v cudzojazyčnej edukácii
Názov | Význam komparácie v cudzojazyčnej edukácii |
---|---|
Autorské údaje | Roman Kvapil |
Autor | Kvapil Roman EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ |
Zdrojový dokument | Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XIII. : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 61-69. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2012. ISBN 978-80-89328-73-4 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra |
Heslá | jazyky cudzie * vzdelávanie * učebnice * kvalita * angličtina |
Anotácia | Postavenie kontrastívnej lingvistiky ako metódy v cudzojazyčnom vzdelávaní. Výhody tejto metódy a jej vysoký stupeň aplikovateľnosti v praxi v procese odhaľovania jedinečného a všeobecného v konkrétnej jazykovej oblasti v porovnaní s rodnou kultúrou. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Odkazy | (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E12 00827-006, originál dokumentu |