Vytlačiť
1. Využitie experimentálnej ekonómie v pedagogickom procese
Názov | Využitie experimentálnej ekonómie v pedagogickom procese |
---|---|
Súbežný názov | The use of experimental economics in the pedagogical process |
Autorské údaje | Martin Petkov |
Autor | Petkov Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH |
Zdrojový dokument | EDAMBA 2012 : proceedings of the [15th] international scientific conference for doctoral students and young researchers : 22nd november 2012, Bratislava, Slovak Republic. S. 896-904. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3549-6 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 330.1 - Ekonomická veda |
Heslá | vyučovanie * experimenty * teória a prax * ekonómia experimentálna |
Anotácia | Využívanie experimentálnej ekonómie v pedagogickom procese je čoraz častejším javom. Experimenty sú nenáročné, príprava a priebeh sú jednoduché a zväčša nie sú potrebné finančné prostriedky. Môžu sa využiť pri výučbe mikroekonómie, financií, bankovníctva a v mnohých iných prípadoch. Príkladmi sú experimenty ohľadom dopytu a ponuky alebo verejných statkov a problému čierneho pasažiera. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E12 01517-094, originál dokumentu |