Vytlačiť
1. Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia
Názov | Dilema výučby makroekonómie na prvom stupni univerzitného štúdia a empirická štúdia |
---|---|
Súbežný názov | Undergraduate macroeconomics dilema and an empirical study |
Autorské údaje | Karol Szomolányi |
Autor | Szomolányi Karol EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI |
Zdrojový dokument | Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-7]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2 |
Výstup z projektu | VEGA 1/0595/11 Analýza hospodárskych cyklov v ekonomikách eurozóny (so zreteľom na špecifiká slovenskej ekonomiky) s využitím ekonometrických a optimalizačných metód |
Poznámky | VEGA 1/0595/11 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | makroekonomika * výučba vedecká * univerzity * cykly hospodárske * keynesizmus * mikroekonomika |
Anotácia | Ako by mala byť vyučovaná makroekonómia v prvom stupni univerzitného štúdia. Autor porovnáva dva prístupy založené na teórii reálneho hospodárskeho cyklu a na súčasnej keynesovskej teórii. Odporúčanie výučby makroekonómie na prvom univerzitnom stupni využitím mikroekonomických východísk. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E13 00683-018, originál dokumentu |