Vytlačiť
1. Moderné poňatie výučby ekonomických predmetov na vysokých školách
Názov | Moderné poňatie výučby ekonomických predmetov na vysokých školách |
---|---|
Autorské údaje | Katarína Dubeňová |
Autor | Dubeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM |
Zdrojový dokument | Celoživotná kariéra a trh práce 2 : [recenzovaný zborník vedeckých prác] : teoretické východiská tvorby študijných programov a determinanty modifikujúce ekonomické predmety v neekonomických študijných odboroch. S. 32-40. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3715-5 |
Poznámky | KEGA 006EU-4/2013 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba |
Heslá | gramotnosť * gramotnosť finančná * ekonómia * hospodárstvo trhové * absolventi * výučba vedecká * metódy |
Anotácia | Autorka upozorňuje na dôležitosť dosahovania ekonomickej gramotnosti u absolventov VŠ, ako ekonomického, tak aj neekonomického zamerania. Dôraz je kladený najmä na moderné metódy výučby ekonomických predmetov, ktoré majú za cieľ budovať ekonomickú gramotnosť študentov a pripravovať ich na život v reálnom trhovom hospodárstve. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E13 01355-002, originál dokumentu |