Vytlačiť
1. Educating racionality: assessing master rationality motive in future teachers
| Názov | Educating racionality: assessing master rationality motive in future teachers |
|---|---|
| Preklad názvu | Vzdelávacia racionalita: posúdenie ovládania racionálnych podnetov budúcich učiteľov |
| Autorské údaje | Róbert Hanák, Vladimíra Čavojová, Eva Ballová Mikušková |
| Autor | Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM |
| Spoluautori | Čavojová Vladimíra |
| Ballová Mikušková Eva | |
| Zdrojový dokument | INTED 2014 Proceedings : 8th International technology, education, and development conference: Valencia (Spain), 10th-12th March 2014. s. 6458-6463 [CD-ROM]. - Valencia : IATED Academy, 2014 ; INTED 2014 International technology, education, and development conference. ISBN 978-84-616-8412-0. ISSN 2340-1079 |
| Poznámky | APVV 0361-12 |
| Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
| Jazyk dokumentu | angličtina |
| Krajina vydania | Španielsko |
| Systematika | 16 - Logika. Teória poznania. Logická metodológia |
| Heslá | racionalita * vzdelanie odborné * vzdelávanie * psychológia pedagogická * filozofia |
| Anotácia | Stanovich a jeho nový tripartitný model reflexnej mysle Master Rationality Motive Scale, ktorým meria motiváciu k racionálnemu správaniu. Primárne rozdelenie výsledkov výskumu na pricípe racionalita versus intuícia. Základným nedostatkom budúcich pedagógov je nedostatok kritického myslenia. Návrhy na vylepšenie škály MRM. |
| Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách |
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
| Archív EPC | E14 00373-001, kópia plného textu |