Vytlačiť
1. Zamestnateľnosť absolventov škôl a význam "soft skills" v praxi
Názov | Zamestnateľnosť absolventov škôl a význam "soft skills" v praxi | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | The Employability of graduates and the importance of "soft skills" in practice | ||||||||
Autorské údaje | Tímea Kolláriková, Eva Pongrácz | ||||||||
Autor | Kolláriková Tímea EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF | ||||||||
Spoluautori | Pongrácz Eva EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF | ||||||||
Zdrojový dokument | Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci. S. 664-674 CD-ROM. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2014 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Chovancová Miloslava ; Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87533-07-9 | ||||||||
Výstup z projektu | IGP I-14-106-00 Vzdelávanie mladých ľudí a absolventov VŠ v kontexte zamestnateľnosti a zamestnanosti VEGA 1/0112/13 Etablovanie a perspektívy rozvoja konceptu sociálnej ekonomiky v kontexte prebiehajúcich sociálno-ekonomických zmien na Slovensku | ||||||||
Poznámky | I-14-106-00. - VEGA 1/0112/13 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Systematika | 159.9 - Psychológia | ||||||||
Heslá | kompetencie * kompetencie manažérske * zručnosti * komunikácia * absolventi * zamestnateľnosť | ||||||||
Anotácia | Teoretické prístupy k charakteristike "soft skills" v rámci prierezových zručností. Dôležitosť "soft skills" v rámci zamestnateľnosti absolventov škôl. "Soft skills" ako dôležité determinanty úspechu v sociálnom podnikaní. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E14 01456-006, originál dokumentu | ||||||||
|