Vytlačiť
1. Národné kurikulum predškolského vzdelávania a limity jeho detailnosti
Názov | Národné kurikulum predškolského vzdelávania a limity jeho detailnosti |
---|---|
Autorské údaje | Branislav Pupala, Marek Tesar |
Autor | Pupala Branislav |
Spoluautori | Tesar Marek |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 2-5. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | sústava výchovno-vzdelávacia * zariadenia predškolské * deti * vzdelávanie * kvalita vzdelávania * efektívnosť vzdelávania |
Anotácia | Inovovaný štátny vzdelávací program (ŠVP) vymedzuje výkonové a obsahové štandardy a evaluačné otázky, ktoré smerujú k relevantnému vyhodnocovaniu toho, ako a či deti v predškolskom vzdelávaní zaznamenávajú progres. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2015: 1-12 + 3 príl. |