Vytlačiť
1. MOOC – budúcnosť vzdelávania alebo bublina
Názov | MOOC – budúcnosť vzdelávania alebo bublina | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Peter Schmidt | ||||||||
Autor | Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI | ||||||||
Zdrojový dokument | Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov [z 9.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 22. apríl 2015. [S. 1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Rakovská Eva ; Kršjak Miroslav ; Blahušiak Martin ; Brixová Janette ; Bandurič Igor ; Blahušiak Martin ; Inovačný proces v e-learningu Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4076-6 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Heslá | vzdelávanie elektronické * kurzy * internet | ||||||||
Anotácia | Režimy a typy e-learningového vzdelávania. MOOC čiže Massive open online course, je skôr idea, alebo obchodný model, než nová technológia efektívneho vyučovania. Podstata MOOC, najznámejší poskytovatelia MOOC. Aktuálny stav MOOC v Európe. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E15 00420-011, originál dokumentu | ||||||||
|