Vytlačiť
1. Znalostná ekonomika - komparácia krajín V4
Názov | Znalostná ekonomika - komparácia krajín V4 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | The Knowledge-based Economy - Comparison of V4 Countries | ||||||||
Autorské údaje | Veronika Piovarčiová, Andrej Piovarči | ||||||||
Autor | Piovarčiová Veronika EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Spoluautori | Piovarči Andrej | ||||||||
Zdrojový dokument | Znalosti pro tržní praxi 2015: ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti : sborník z mezinárodní vědecké konference : 10. a 11. září 2015 v Olomouci. S. 730-736 CD-ROM. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2015 / Slavíčková Pavla ; Tomčík Jaromír ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Znalosti pro tržní praxi 2015: ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87533-12-3 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0409/14 Trendy vo vývoji komparatívnych ekonomických systémov | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0409/14. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Systematika | 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita | ||||||||
Heslá | rast hospodársky * ekonomika znalostná * veda * výskum * vývoj * vzdelávanie * Slovensko * Vyšehradská štvorka * porovnanie medzinárodné | ||||||||
Anotácia | Veda, výskum, vývoj a vzdelávanie sú samostatnými odvetviami ekonomiky, podieľajúcimi sa na tvorbe HDP, tvorbe nových pracovných miest a predovšetkým zabezpečujúcimi zvýšenie konkurenčnej schopnosti ekonomiky. Aplikácia znalostí je považovaná za kľúčový nástroj rastu vo svetovej ekonomike. Súčasný stav a niektoré problémy znalostnej ekonomiky na Slovensku v komparácii s krajinami V4. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E15 01042-001, kópia plného textu | ||||||||
|