Vytlačiť
1. Pochvala a motivácia ako deficitný aspekt pedagogickej praxe
SYS | 0210806 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20231127103708.0 | |
100 | $a 20160111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Pochvala a motivácia ako deficitný aspekt pedagogickej praxe $f Tatiana Soroková |
330 | $a Vzájomné porovnávanie kvalít a schopností sú predpokladom k reálnemu sebahodnoteniu a pozitívnemu pohľadu na výkony jednotlivcov. Motivácia a druhy motivácie. Pôsobenie negatívnych a pozitívnych odmien. Psychické a fyzické výkony vo vzdelávacom procese. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0262079 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 11, č. 1 (2016), s. 17-20 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2015 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0058021 $a pedagogika sociálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005199 $a psychológia sociálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0005852 $a sebahodnotenie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006022 $a stimuly morálne |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0050316 $a žiaci |
675 | $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20160111 $g AACR2 |