Vytlačiť
1. Ready for inclusive education? Ethnographic and survey perspectives
Názov | Ready for inclusive education? Ethnographic and survey perspectives | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Zuzana Kusá, Zuzana Juščáková | ||||||||
Autor | Kusá Zuzana | ||||||||
Spoluautori | Juščáková Zuzana | ||||||||
Zdrojový dokument | Sociológia : časopis pre otázky sociológie. Roč. 49, č. 3 (2017), s. 309-337. - Bratislava : Sociologický ústav SAV, 2017. ISSN 0049-1225 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | školstvo * politika vzdelávania * sústava výchovno-vzdelávacia * školy * integrácia sociálna * interakcia sociálna * začlenenie sociálne | ||||||||
Anotácia | Teoretická reflexia o inkluzívnych vzdelávacích politikách. Integrácia a princípy inkluzívneho vzdelávania. Podmienky a vplyv inklúzie na atmosféru v triede. Úloha škôl pri podpore spoločenského mieru a solidarity. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Zväzky | 2017: 1-6 | ||||||||
|