Vytlačiť
1. Kreativita cez prizmu kognitívneho pohľadu a jej miesto a úloha v cudzojazyčnej výučbe
Názov | Kreativita cez prizmu kognitívneho pohľadu a jej miesto a úloha v cudzojazyčnej výučbe | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Daniela Müglová, Eva Malá, Eva Stranovská, Katarína Chválová | ||||||||
Autor | Müglová Daniela | ||||||||
Spoluautori | Malá Eva | ||||||||
Stranovská Eva | |||||||||
Chválová Katarína | |||||||||
Zdrojový dokument | Ecoletra.com : scientific eJournal. Vol. 3, no. 3 (2017), pp. 41-55. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Spojené štáty | ||||||||
Heslá | výučba vedecká * jazyky cudzie * kreativita * psychológia | ||||||||
Anotácia | Stručná analýza príčin nedostatku kreatívneho prístupu vo výučbe, charakteristika kreativity z kognitívneho pohľadu a prezentácia možnosti jej rozvoja vo všeobecnej rovine. Popis a na vybraných ukážkach dokumentovanie stratégie a techniky podpory tvorivého myslenia, s ktorými sa pracuje na hodinách cudzojazyčnej výučby. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2017: 3 | ||||||||
|