Vytlačiť
1. Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective)
SYS | 0242074 | |
---|---|---|
LBL | 00000nla--22^^^^^---450- | |
005 | 20240416111518.5 | |
017 | 70 | $a 10.19044/esj.2017.v13n35p194 $2 DOI |
100 | $a 20180416d2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a PT | |
200 | 1- | $a Humanistic Approach in Teaching Foreign Language (from the Teacher Perspective) $f Quatip Arifi |
330 | $a Problematika vyučovania cudzích jazykov a tvrdenie, že humanistický prístup vo výučbe prináša efektívnejšie výsledky pri získavaní kompetencie v cudzom jazyku. Prezentácia výsledkov kvalitatívneho účastníckeho výskumu a určenie rozsahu, v akom si učitelia uvedomujú dôležitosť humánneho prístupu a do akej miery ovplyvňuje tento prístup kvalitu interakcie medzi učiteľom a študentom. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0241458 $1 011 $a 1857-7431 $1 200 1 $a European Scientific Journal $b elektronický zdroj $v Vol. 13, no. 35 (2017), pp. 194-205 $1 210 $a Azores $c European Scientific Institute and University of the Azores $d 2017 |
541 | 1- | $a Humanistický prístup pri vyučovaní cudzích jazykov (z perspektívy učiteľa) |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003330 $a metódy vied spoločenských |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0070335 $a Arifi $b Quatip $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20180416 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |