Vytlačiť
1. How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor
Názov | How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Katalin Varga Kiss | ||||||||
Autor | Varga Kiss Katalin | ||||||||
Zdrojový dokument | Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Roč. 7, č. 13 (2018), s. 89-94. - Bratislava : EKONÓM, 2018. ISSN 1338-6743 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * internacionalizácia * vedomosti * výučba vedecká * veda | ||||||||
Anotácia | Spolupráca vo výskume, internacionalizácia kurikúl, prenos vedomostí, ako aj mobilita vysokoškolských pracovníkov vyžaduje, aby si vedeckopedagogickí pracovníci zlepšovali akademickú gramotnosť v anglickom jazyku. Úlohy, s ktorými sa môže stretnúť vyučujúci odbornej angličtiny v prípade predmetu akademické písanie, určeného pre učiteľov predmetov rozličných disciplín. Hlavné charakteristické znaky vedeckého článku ako žánra, metódy vyučovania, ktoré umožnia, aby si učitelia odborných predmetov osvojili schopnosť používať príslušný žáner v danom jazyku bez ohľadu na svoju odbornú špecializáciu. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Zväzky | 2018: 13-14 | ||||||||
|