Vytlačiť
1. Flexibilné formy vzdelávania
Názov | Flexibilné formy vzdelávania . I |
---|---|
Autorské údaje | Dagmar Hrašková |
Autor | Hrašková Dagmar |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 13, č. 9 (2018), s. 7-10. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * flexibilita * digitalizácia * výučba vedecká |
Anotácia | Vymedzenie pojmov e-learning, m-learning, blended learning, dištančné vzdelávanie, distribuované vzdelávanie, flexibilné vzdelávanie, online a offline vzdelávanie a pod. Vznik rôznych foriem vzdelávania, ktoré boli založené na komunikácii formou poštovej korešpondencie, resp. formou telefonického spojenia. Obsah vzdelávania bol doručovaný aj poštou vo forme tlačených materiálov, bol vysielaný masmediálnymi prostriedkami (rozhlas a televízia). Charakteristickými črtami tohto typu vzdelávania bolo potlačenie jeho prezenčnej zložky, pretože si nevyžadovalo fyzickú prítomnosť na určitom mieste, ide o tzv. vzdelávanie na diaľku alebo dištančné vzdelávanie. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2018: 1-12 + 1 príl. |