Vytlačiť
1. Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century
SYS | 0254357 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074050.3 | |
035 | $a 124248 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20190529d2019łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Being a Learner-Centred Teacher of English as a Foreign Language (EFL) for 21st Century $f Katarína Zamborová |
330 | $a Porovnanie prístupu orientovaného na žiaka s tradičnými názormi na vyučovanie v 21. storočí. Úlohy, ktoré učiteľ anglického jazyka ako cudzieho so zameraním na žiaka preberá, ako aj praktické rady pre učiteľa cudzieho jazyka. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0253776 $1 010 $a 978-80-972278-4-5 $1 200 1 $a Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie $e zborník vedeckých prác $f editor: Radoslav Štefančík $g recenzenti: Danuša Lišková, Irina Dulebová $b elektronický zdroj $v S. 241-246 CD-ROM $1 210 $a Trnava $c Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 248 s. [13,38 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048967 $a Lišková $b Danuša $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014867 $a Dulebová $b Irina $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0074362 $a Zamborová $b Katarína $f 1988- $p EUBFAJKAJ $9 100 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20190529 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |