Vytlačiť
1. Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices
Názov | Assessment of Business English in Higher Education. Moving from Teacher Domain to Self-Assessment Practices | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Katarína Zamborová | ||||||||
Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | FORLANG. Cudzie jazyky v akademickom prostredí : periodický zborník vedeckých príspevkov a odborných článkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 6. - 7. júna 2019. S. 437-443. - Košice : Katedra jazykov Technickej univerzity v Košiciach, 2019 / Kaščáková Eva ; Kožaríková Henrieta ; Alieva Lenka ; Czéreová Beáta ; Hájik Tomáš ; FORLANG 2019 cudzie jazyky v akademickom prostredí. ISBN 978-80-553-3398-4. ISSN 1338-5496 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie vysokoškolské * angličtina * obchod * hodnotenie práce * študenti * učitelia | ||||||||
Anotácia | Analýza dôvodov pre rôzne typy hodnotenia študentov. Spätná väzba pre študentov, ktorá posilní ich sebavedomie a motivuje do ďalšieho štúdia. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E19 00673-002, kópia plného textu | ||||||||
|