Faktory ako neustále sa prehlbujúca globalizácia trhu, vysoká konkurencia, výroba výrobkov. Podniky stále viac a viac globálnych zdrojov svojich dodávok a súčiastok hľadaných efektívne spôsoby koordinácie toku materiálov do a zo podniku. Kľúčom k súčinnosti je orientácia na užšie vzťahy s dodávateľmi. Získanie správneho produktu pre zákazníka rýchlejšie a spoľahlivejšie od konkurencie sa už nepovažuje za konkurenčnú výhodu, ale za požiadavku na trhu. Zákazníci požadujú, aby výrobky boli dodané rýchlejšie, presne načas a bez poškodenia. Každá z daných požiadaviek si vyžaduje užšiu koordináciu podniku s dodávateľmi a distribútormi. Poukázanie na postavenie SCM medzi manažérskymi nástrojmi využívanými v podnikovej praxi.
Kategória EPC
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E19 00777-001, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
843 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.