Vytlačiť
1. Frustrácia z pandémie ako ju nepoznáme
SYS | 0267259 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20200723092801.7 | |
100 | $a 20200723a2020łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Frustrácia z pandémie ako ju nepoznáme $e efektívne nástroje zvládania záťaže $f Tatiana Soroková |
330 | $a Psychologické aspekty dôsledkov pandemického ochorenia COVID-19, najmä v školskom prostredí. Frustrátory pandémie nového koronavírusu (sociálne, materiálne a osobnostné). Neadekvátne obranné mechanizmy (hostilita a agresia, regresia, rezignácia, únik, racionalizácia, bagatelizácia, kompenzácia a sublimácia, fantázia, identifikácia, popieranie faktov, projekcia). Stratégie zvládania frustrácie. Efektívne pohľady na zvládanie frustrácie, individuálna frustračná tolerancia. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0264802 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 15, č. 6 (2020), s. 12-15 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2020 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0076452 $a psychohygiena |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0076451 $a zdravie duševné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0070830 $a choroby civilizačné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0002057 $a Soroková $b Tatiana $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20200723 $g AACR2 |