Vytlačiť
1. Argumentačné fauly
SYS | 0270539 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20201209160855.0 | |
100 | $a 20201209ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Argumentačné fauly $f Štefan Bojnák |
330 | $a Korektná komunikácia v školskej praxi. Vyslovenie hodnotiaceho súdu. Zovšeobecnenie a nekonkrétne konkretizovanie. Dôraz na novosť a dôraz na tradíciu. Zosmiešňovanie, zastrašovanie, lichotenie a vyvolanie súcitu. Presun dôkazného bremena na oponenta. Ako zlepšiť používanie argumentačných faulov. Komunikácia v on-line priestore a COVID-19. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0270253 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 15, č. 11 (2020), s. 14-17 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2020 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004666 $a prax odborná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0079797 $a pandémia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0076748 $a Bojnák $b Štefan $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20201209 $g AACR2 |