Vytlačiť
1. Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania
SYS | 0273910 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20210524101831.8 | |
100 | $a 20210524a2021łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $a eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Súčasné ponímanie gramotnosti aj v kontexte vzdelania $f Mária Belešová |
330 | $a Rozlišujeme mnohé druhy a stupne gramotnosti, ale jej základnou charakteristikou je schopnosať čítať a písať. Cieľom empirickej štúdie je zistiť, či sa v súčasnosti pojem gramotnosť považuje za synonymum vzdelania. Hlavným výskumným nástrojom je pološtruktúrované interview vedené s kvalifikovanými odborníkmi zaoberajúcimi sa štúdiom gramotnosti v rôznych bratislavských inštitúciách. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0273603 $1 011 $a 1335-5864 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl $v Roč. 32, č. 1 (2021), s. 28-38 $1 210 $a Bratislava $c Centrum vedecko-technických informácií SR $d 2021 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0011430 $a gramotnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002531 $a interview |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002068 $a experti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0052338 $a Belešová $b Mária $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210524 $g AACR2 |