Vytlačiť
1. How Transport Policy Shapes Commuting Patterns: The Case of the Bratislava Sub-Urban Area
| SYS | 0274032 | |
|---|---|---|
| LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
| 005 | 20240502083836.0 | |
| 014 | $a 2-s2.0-85102878950 $2 SCOPUS | |
| 014 | $a 000654329200005 $2 WOS | |
| 017 | 70 | $a 10.1016/j.cstp.2021.02.011 $2 DOI |
| 035 | $a 307615 $2 CREPC2 | |
| 100 | $a 20210528ałłłłłłłłm--y0sloc0103----ba | |
| 101 | 0- | $a eng $d eng |
| 102 | $a NL | |
| 200 | 1- | $a How Transport Policy Shapes Commuting Patterns: The Case of the Bratislava Sub-Urban Area $f Daniel Dujava, Richard Kališ |
| 301 | $a CZ.02.1.01/0.0/0.0/16_026/000843 | |
| 321 | $a Registrovaný: Scopus | |
| 321 | $a Registrovaný: Web of Science | |
| 330 | $a Analýza vzorcov dochádzania do rýchlo sa rozvíjajúceho bratislavského prímestského regiónu so suboptimálne rozvinutou infraštruktúrou. Odhad dopytu po individuálnej automobilovej doprave, verejných autobusoch a vlakoch. Pružnosť týkajúca sa času, cestovných nákladov a príjmov. Miera substitúcie medzi dostupnými spôsobmi dopravy. | |
| 463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0274027 $1 011 $a 2213-624X $1 011 $a 2213-6258 $1 200 1 $a Case Studies on Transport Policy $v Vol. 9, no. 2 (2021), pp. 567-577 online $1 210 $a Amsterdam $c ELSEVIER |
| 541 | 1- | $a Ako dopravná politika formuje vzorce dochádzania: prípad bratislavskej prímestskej oblasti |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005178 $a pružnosť |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004427 $a politika dopravná |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001805 $a doprava |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002479 $a infraštruktúra |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko |
| 700 | -1 | $3 eu_un_auth*0027403 $a Dujava $b Daniel $9 50 $4 070 |
| 701 | -1 | $3 eu_un_auth*0055603 $a Kališ $b Richard $p EUBFNHKHP $4 070 $9 50 $f 1991- $T Katedra hospodárskej politiky FNH |
| 801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20210528 $g AACR2 |
| T85 | $x existuji fulltexy |