Vytlačiť
1. Rozmanité chápanie inkluzívneho vzdelávania (2.)
Názov | Rozmanité chápanie inkluzívneho vzdelávania (2.) |
---|---|
Autorské údaje | Viktor Križo |
Autor | Križo Viktor |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 16, č. 4 (2021), s. 11-15. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2021. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | školstvo * vzdelávanie inkluzívne * pedagogika * psychológia * vývoj * definície |
Anotácia | Pojmy spájajúce sa s inkluzívnym vzdelávaním: Wellbeing a limity, reflexia a nehodnotenie, sloboda a zodpovednosť. Inkluzívna škola v praxi - riziká a výzvy. Rozmanitosť foriem práce a diferencované učenie. Bariéry inkluzívneho vzdelávania. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2021: 4 |