Vytlačiť
1. CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education
Názov | CercleS Survey: Impact of the COVID-19 Pandemic on Foreign Language Teaching in Higher Education | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Prieskum CercleS: Dopad pandémie COVID-19 na výučbu cudzích jazykov vo vyššom vzdelávaní | ||||||||
Autorské údaje | Katarína Zamborová, Isabella Stefanutti, Blanka Klimová | ||||||||
Autor | Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Spoluautori | Stefanutti Isabella | ||||||||
Klimová Blanka | |||||||||
Zdrojový dokument | Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 11, no. 2 (2021), pp. 269-283 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128 | ||||||||
DOI | 10.1515/cercles-2021-2032 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Nemecko | ||||||||
Heslá | koronavírus * vyučovanie * učitelia * práca z domu * jazyky cudzie | ||||||||
Anotácia | Úvahy učiteľov o vyučovaní počas pandémie a o budúcnosti výučby cudzích jazykov vo vysokoškolskom vzdelávaní. Údaje, zozbierané medzi 30. marcom a 5. májom 2021 a odpovede odrážajú hlasy 725 učiteľov z národných asociácií CercleS. Zistenia naznačujú, že učitelia flexibilne prešli do online režimu výučby, napriek obmedzeniam v technologických zdrojoch a absencii školení. 32,4 % respondentov deklarovalo, že ich inštitúcia neposkytla žiadny hardvér na prácu z domu, 40,6 % nebolo oslobodených od iných povinností a ďalšie zistenia. | ||||||||
Kategória EPC | ADM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E21 00606-001, kópia plného textu | ||||||||
|