Vytlačiť
1. The Experience of Academics and Students with the Transition to Online Instruction – Problems and Perspectives
Názov | The Experience of Academics and Students with the Transition to Online Instruction – Problems and Perspectives : Chapter 1 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Skúsenosti akademikov a študentov s prechodom na online výučbu – problémy a perspektívy | ||||||||
Autorské údaje | Anetta Čaplánová, Estera Szakadátová, Ľubomír Darmo | ||||||||
Autor | Čaplánová Anetta EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Spoluautori | Szakadátová Estera EUBFNHKFI - Katedra financií FNH | ||||||||
Darmo Ľubomír EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | |||||||||
Zdrojový dokument | Digital Education in the Era of COVID-19 : Findings on the Needs of University Instructors and Students. Pp. 12-41 online. - [S.L.] : M&M Profuture Training, 2021 / Čaplánová Anetta ; Szakadátová Estera ; Darmo Ľubomír ; Jurkovičová Alexandra ; Ruiz Ortiz María. ISBN 978-84-09-35002-5 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z kníh | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | koronavírus * koronakríza * vzdelávanie dištančné * pedagogika | ||||||||
Anotácia | Sektor vzdelávania a COVID-19, kde sa pedagógovia a študenti museli zo dňa na deň viac-menej prispôsobiť online, dištančnému vyučovaniu a vzdelávaniu. Pre väčšinu z nich je to výzvou, keďže na mnohých školách je dištančné vzdelávanie veľmi obmedzené alebo predtým neexistovalo. | ||||||||
Kategória EPC | Kapitoly vo vedeckých monografiách vydané v zahraničných vydavateľstvách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E21 00631-002, kópia plného textu | ||||||||
|