Vytlačiť
1. Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia
Názov | Fenomén kritického myslenia v edukácii: rozvoj hodnotiaceho myslenia | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Rebeka Štefánia Koleňáková | ||||||||
Autor | Koleňáková Rebeka Štefánia | ||||||||
Zdrojový dokument | Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 23-26. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * myslenie kritické * žiaci * študenti * učitelia * metódy | ||||||||
Anotácia | Nízka úroveň kritického myslenia žiakov a študentov na Slovensku na základe výsledkov medzinárodných meraní a výskumov. Stratégie rozvoja hodnotiaceho myslenia ako determinant rozvoja kritického myslenia. Formovanie a rozvíjanie kritického myslenia u žiakov prostredníctvom cieľavedomých a systematicky aplikovaných metód a stratégií, čím učiteľ zabezpečí predpoklady na úspešnú adaptáciu každého žiaka do spoločnosti. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 1 | ||||||||
|