Vytlačiť
1. Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE?
Názov | Es efectivo el videoclip para desarrollar una conciencia crítica en la clase de L2/LE? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Je videoklip účinný pri rozvíjaní kritického myslenia na hodinách výučby cudzieho jazyka? | ||||||||
Autorské údaje | María Carmen Sánchez Vizcaíno | ||||||||
Autor | Sánchez Vizcaíno María Carmen EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Visual Literacy and Digital Communication : The Role of Media in New Educational Practices. Pp. 221-236 online. - Granada : Comares, 2022. ISBN 978-84-1369-424-5 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | španielčina | ||||||||
Krajina vydania | Španielsko | ||||||||
Heslá | gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * demokracia * myslenie kritické * španielčina | ||||||||
Anotácia | Štúdia analyzuje vzdelávací potenciál videoklipu ako motivujúceho a efektívneho nástroja na prácu na demokratických zručnostiach pri výučbe cudzích jazykov. Na tento účel boli prostredníctvom kvalitatívneho analytického programu analyzované najčastejšie videoklipy v španielskom vysielaní na digitálnych hudobných platformách. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00338-001, kópia plného textu | ||||||||
|