Vytlačiť
1. The Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic among Slovak Higher Education Students
Názov | The Long-term Impact of the COVID-19 Pandemic among Slovak Higher Education Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Dlhodobý dopad pandémie COVID-19 na slovenských vysokoškolských študentov | ||||||||
Autorské údaje | Anetta Čaplánová, Estera Szakadátová | ||||||||
Autor | Čaplánová Anetta EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH | ||||||||
Spoluautori | Szakadátová Estera EUBFNHKFI - Katedra financií FNH | ||||||||
Zdrojový dokument | Ubiquitous Learning : An International Journal. Vol. 16, no. 1 (2022), pp. 1-12 online. - Champaign : Common Ground Research Networks. ISSN 1835-9795 | ||||||||
DOI | 10.18848/1835-9795/CGP/v16i01/1-12 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0239/19 Implikácie behaviorálnej ekonómie pre zefektívnenie fungovania súčasných ekonomík | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0239/19. - 2020-1-SK01-KA226-HE-094384 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Spojené štáty | ||||||||
Heslá | pandémia * vzdelávanie elektronické * univerzity * študenti * Slovensko | ||||||||
Anotácia | Dlhodobý vplyv pandémie COVID-19 je potrebné dôkladne preštudovať a posúdiť, ale po dvoch rokoch od prvej vlny pandémie je možné vyvodiť ponaučenie z prechodu na online vzdelávanie. V článku sa analyzuje vplyv špecifických charakteristík študentov a vnímanú efektivitu online vzdelávania na získané vedomosti študentov v porovnaní s ich predpandemickou výkonnosťou. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00363-001, kópia plného textu | ||||||||
|