Vytlačiť
1. [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]
:LIESKOVSKÁ, Vanda. [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137, 2022, roč. 18, č. 2, s. 20-21. Recenzia na: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021. - ISBN 978-80-223-5329-8.
%copiesx : #b_content#25%#15%#25%#5%Názov súboruVeľkosťTyp prístupu PDF zabezpečené 306.8 KBdostupné po prihlásení