Vytlačiť
1. Identifikácia názorových postojov prostredníctvom dostupných vizuálnych prvkov na sociálnej sieti Facebook
Názov | Identifikácia názorových postojov prostredníctvom dostupných vizuálnych prvkov na sociálnej sieti Facebook | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Martin Kuchta, Peter Červenka | ||||||||
Autor | Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF | ||||||||
Spoluautori | Červenka Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF | ||||||||
Zdrojový dokument | Bezpečnosť elektronickej komunikácie : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou. S. 161-170. - Bratislava : Akadémia Policajného zboru v Bratislave, 2022 ; Bezpečnosť elektronickej komunikácie / Hajdúková Tatiana ; Veselý Peter. ISBN 978-80-8054-968-8 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | siete sociálne * internet * inovácie technologické * komunikácia elektronická * médiá * médiá sociálne | ||||||||
Anotácia | Hlavným cieľom príspevku je identifikácia a kvantifikácia reakcií vyjadrených vizuálnym elementom pod článkovými príspevkami vybraného spravodajského média na sociálnej sieti Facebook. V prvom kroku výskumu bolo identifikovaných päť článkov, ktoré za obdobie jedného mesiaca mali spolu najviac reakcií. Druhým krokom bola identifikácia emotikonov a ich charakteristika. Posledným krokom výskumu bola kvantifikácia počtu jednotlivých emotikonov vyjadrených pri analyzovaných článkových príspevkoch. Sledované bolo predovšetkým obsahové zameranie príspevkov a vplyv témy príspevku na počet konkrétnych emotikonov. Výsledky výskumu odhaľujú výrazný vplyv obsahového zamerania príspevku na počet a vzájomný pomer jednotlivých emotikonov a čiastočne identifikujú témy s najsilnejším polarizačným efektom. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E22 00729-001, kópia plného textu | ||||||||
|