Vytlačiť
1. Etika v proprírodnom vzdelávaní zameranom na udržateľnosť
Názov | Etika v proprírodnom vzdelávaní zameranom na udržateľnosť |
---|---|
Autorské údaje | Eva Pechočiaková |
Autor | Svitačová Eva |
Zdrojový dokument | ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 33, č. 4 (2022), s. 27-34. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2022. ISSN 1335-5864 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | vzdelávanie * etika * etika environmentálna * udržateľnosť * etika aplikovaná * zodpovednosť * zodpovednosť spoločenská |
Anotácia | Proprírodné vzdelávanie sa pokladá za jednu z najnaliehavejších výziev pre slovenský vzdelávací systém. Reaguje na protiprírodnosť kultúry, ktorá ohrozuje prírodu, človeka a jeho kultúru. Príspevok sa opiera o argumentáciu prečo sa má proprírodné vzdelávanie, zamerané na udržateľnosť, opierať o etiku a súčasne načrtáva v tomto vzdelávaní úlohy niektorých typov aplikovanej etiky. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2022: 4 |