Vytlačiť
1. Testovanie odborného jazyka v online prostredí ako súčasť dištančného vzdelávania
Názov | Testovanie odborného jazyka v online prostredí ako súčasť dištančného vzdelávania | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Professional Language Testing in an Online Environment As Part of Distance Learning | ||||||||
Autorské údaje | Martina Uličná | ||||||||
Autor | Uličná Martina EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija : zbornik radova I. međunarodne znanstvene konferencije, 25. - 31. kolovoza 2022, Pula. Pp. 344-357. - Pula : Juraj Dobrila University of Pula, 2023 / Konstantinovna Adamia Zoia ; Arhangelska Emma ; Jezik, prijevod i međukulturna komunikacija Konferencija. ISBN 978-953-377-012-3 | ||||||||
Poznámky | KEGA 018EU-4/2020 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Chorvátsko | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * pedagogika * študenti * jazyky cudzie * vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické | ||||||||
Anotácia | Obsahom štúdie je analýza využitia online platforiem v procese hodnotenia študentských písomných prác vo výučbe odborného slovenského jazyka pre cudzincov počas dištančného vzdelávania v rokoch 2020 – 2022. Cieľom štúdie je identifikovať stratégie, využívané študentmi v procese hodnotenia, a využívanie akceptovateľných i neakceptovateľných zdrojov informácií v online priestore. Výsledky online hodnotenia môžu poslúžiť ako zdroj relevantných informácií pre ďalšie zlepšovanie metód hodnotenia študentov. Sme si vedomí toho, že technické a formálne aspekty hodnotenia významne ovplyvňujú výsledky hodnotenia, preto obsah písomných testov a výber zadaní musí zodpovedať podmienkam, v akých toto hodnotenie prebieha. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00093-003, kópia plného textu | ||||||||
|